Aanmelden voor het Fanfare Repertoire Festival

U kunt zich aanmelden via het formulier onder aan deze pagina. Er zijn een beperkt aantal kaarten beschikbaar. Uw reservering is pas geldig als het geld is gestort op rekening nr: NL43 SNSB 0773014306 t.n.v. Stichting Cron o.v.v. uw Naam en Woonplaats. Kaarten zullen op de dag zelf bij de kassa klaarliggen om te worden opgehaald. U krijgt van uw definitieve reservering een mail zodra de betaling is ontvangen.

U kunt zich tot 5 december via de volgende link opgeven voor maaltijden en overnachting: https://www.akoesticum.org/frf-2018-reserveren/

Reserveren maaltijden | Gedurende het weekend zal de kok van Akoesticum en zijn team de catering verzorgen. Je kunt via bovenstaande link aangeven voor welke maaltijden je wilt inschrijven. Ook allergieën en diëten kun je bij deze reservering aangeven. Het nuttigen van eigen etenswaar en/of drank is binnen Akoesticum niet toegestaan.

Reserveren overnachtingen | Voor deelnemers aan het festival is een beperkt aantal kamers bij Akoesticum beschikbaar voor overnachting. Een ontbijt is daarbij inbegrepen. Kosten voor een eigen kamer (met ontbijt) voor 2 personen: €90,- voor 1 persoon €75.-