Fanfare Repertoire- en Netwerkdagen 2022

De Fanfare Repertoire en Netwerkdagen is een jaarlijks event omtrent repertoire ontwikkeling in de blaasmuziek toegespitst op het fanfareorkest.
De vijfde editie in november (2022) brengt een vol programma waarin nieuw repertoire, bekende componisten, actuele discussies en prominente orkesten een podium krijgen. Diverse componisten geven presentaties over hun nieuwe werken en tijdens de ‘Fanfare draait door’ worden actuele onderwerpen aangesneden.

Die nieuwe data voor het lustrum (5e editie) zijn vrijdag 25 & zaterdag 26 november 2022.

Waar de vrijdag hoofdzakelijk in het teken staat van netwerken, is er zaterdag volop ruimte voor het beluisteren van fanfaremuziek. Het festivalweekend vindt plaats op twee verschillende plaatsen in het land. De netwerkdag op vrijdag wordt georganiseerd in Deventer en de zaterdag wordt georganiseerd in samenwerking met de Brabantse Bond voor Muziekverenigingen in Veldhoven.
Het weekend wordt afgesloten met een concert inclusief de uitreiking van de Buma Blaasmuziek Awards (2022) aan Otto M. Schwarz en Johan de Meij.

Binnenkort meer informatie!

Onze partners